18 november 2014

De programma's BeursKoersen, EffectenBeheer en EditPhotoInfo zijn verhuisd.

Omdat Ziggo in Twente van de kabel gehaald wordt, kan ik geen gebruik meer maken van de Ziggo server waar bovengenoemde programma's op stonden.

Ik heb deze programma's nu op mijn server bij Strato gezet, maar daardoor werkt de automatische update niet meer. U moet daarom deze programma's opnieuw installeren vanaf mijn Software Download pagina.

De laatste Windows software versie doet er alles aan om te voorkomen dat U mijn programma's installeert, U krijgt heel wat waarschuwingen te zien, maar op mijn weblog heb ik aangegeven wat U moet doen om de software toch geïnstalleerd te krijgen.

Als U een programma opnieuw geïnstalleerd heeft, dan krijgt U bij een volgende versie wel weer een automatische boodschap waarin aangegeven wordt dat U een nieuwe versie kan installeren.

De wijzigingen in de programma's zijn niet groot:

Wijzigingen in BeursKoersen versie 3.4.8.5

De RBS Turbo website is uit de lucht gehaald en daarom uit dit programma verwijderd. Op de oude Turbo website positie kunt U nu een Alex website openen, maar er kunnen geen koersen opgehaald worden. U kunt er wel een Excel file van uw portefeuille maken en daarmee de koersen in het EffectenBeheer programma importeren.
Als U het programma start, ziet U altijd de Intraday website.

Wijzigingen in EffectenBeheer versie 4.3.3

Probleem met de import van Behr Datum/Koers files opgelost.
Probleem met de import van EuroInvestor csv-files opgelost.
Het is nu mogelijk om de koersen van een Alex Zelf Beleggen portefeuille over te nemen via een Excel file.

Wijzigingen in EditPhotoInfo versie 4.2.6.2


"&output=classic" toegevoegd aan Google Maps link.

Geen opmerkingen: